ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω?

Για να δείτε αναλυτικά τους τρόπους πληρωμής,πιέστε εδώ.

Πως θα καταλάβω ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε με επιτυχία;

Στην τελευταία οθόνη ολοκλήρωσης της παραγγελίας, θα αναφέρεται πως η παραγγελία ολοκληρώθηκε με επιτυχία και θα λάβετε ένα αυτόματο e-mail το οποίο θα σας ενημερώνει για τον αριθμό της παραγγελίας σας και ότι καταχωρήθηκε. Αυτό το email επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας και ότι έχει φθάσει σε εμάς.

Πως θα παραλάβω την παραγγελία μου?

Για να δείτε αναλυτικά τους τρόπους αποστολής,πιέστε εδώ.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου?

Η HooCares σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον το επιτρέπει η κατάσταση της. Αυτό σημαίνει πως ο μέσος χρόνος για να ακυρώσετε την παραγγελία σας είναι γύρω στις 2-3 ώρες. Εάν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε ακύρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε καλέστε μας στο 6984862033  & 6932730407  ,  Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-20:00 / Σάββατο 11:00-17:00.

Πως μπορώ να ενημερωθώ για διαθεσιμότητα εξαντλημένου προϊόντος?

Στην περίπτωση που θέλετε να ενημερωθείτε για την διαθεσιμότητα ενός προϊόντος μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας στο 6984862033 & 6932730407 , Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-20:00 / Σάββατο 11:00-17:00 ή να στείλετε email στο: [email protected]  .

Πού απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο6984862033 & 6932730407 , Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-20:00 / Σάββατο 11:00-17:00.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου;

Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας στο 6984862033 & 6932730407 , Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-20:00 / Σάββατο 11:00-17:00 και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.

Μου εμφανίζει μήνυμα "Λανθασμένα στοιχεία εισόδου", τι να κάνω;

O κωδικός πρόσβασης που πληκτρολογείτε είναι λανθασμένος. Για να γίνει αλλαγή του κωδικού πρέπει να επιλέξετε από την σελίδα εισόδου την πρόταση “Ξεχάσατε το password?”. Συμπληρώνετε το email σας στο κατάλληλο πεδίο ώστε να λάβετε ένα mail από το σύστημα μας για επιβεβαίωση αλλαγής κωδικού.

Πως χρησιμοποιώ το εκπτωτικό κουπόνι?

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, πάνω από τα προσωπικά στοιχεία μπορείτε να συμπληρώσετε τον κωδικό έκπτωσης.

Για περισσότερες πληροφορίες
Call Now Button